Sunday, January 15, 2017

Your FAVOURITE SHAKLEE Independent Distributor :)

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum kesayangan :)

FINALLY, Ika da ready nak tulis blog. hehe. Blog ika ni dah lama sebenarnya. Dari zaman kat Universiti lagi. Tapi most of the posts ika da delete due to macam tak sesuai ja content nya untuk tontonan. haha

Tahun 2017 ni, ika macam banyakk sangat impian dan goals yang ika nak capai. NAK jugak jugak. Rasa macam dah banyak buang masa, dah terlalu selesa duduk kat 'zon selesa', zon relax sepanjang hari. 😅

So, last year dalam bulan 11 macamtu ika join jadi Ahli Shaklee yang sah. Actually, bukan menjadi satu kewajipan untuk yang join Shaklee mesti kena buat business jugak. Tak okay. Boleh ja join untuk dapat harga ahli dan makan sendiri. Takda masalah.

Tapi macam ika, ika pilih untuk buat Shaklee as business. Tengok upline Ika dapat 4-5 angka per month. Uishh.. kenapa ika tak boleh kan? so, dari situ semangat nak berbusiness tu datang. Teringin jugak nak kejar MONEY FREEDOM one day. Aamiinn. In shaa Allah. 💪

Tapi kenapa dalam banyak-banyak business, ika pilih SHAKLEE?

Pertamanya, sebab Ika sendiri seorang pengguna tegar SHAKLEE sejak 2 tahun dulu. Tahun 2014 adalah tahun nightmare untuk Ika. Muka ika breakout dengan sangat teruk. Sampai down, jadi takda confident dan macam-macam lagi lah. Start dari situlah, ika start berkenalan dengan Shaklee ni. Tapi, pasal breakout ni, ika akan continue next post okay? Ika akan buat special post pasal my #shakleejourney.

Keduanya, sebab bagi Ika SHAKLEE ni stabil dan dah berada lama dalam pasaran. Dengan tagline "SEMULAJADI, SELAMAT dan HALAL" buat ika tak ragu-ragu untuk pilih Shaklee. Ika memang prefer benda yang organik. Produk organik mostly memang SELAMAT untuk digunakan dengan kesan nye yang natural pada tubuh badan.

Next, sebab sistem Shaklee ni adil dan mudah. Tak macam sistem MLM yang selalu tu. Semua orang kena usaha sendiri. Kalau dah jadi MASTER pon, kalau anda tak effective anda tak boleh dapat benefit yang sama. So, adil. Bukan goyang kaki. Tambahan pulak, Shaklee sekarang dah ada ONLINE. So, boleh place order online ja. Then pos semua, HQ akan uruskan. Sangat mudah kan? Sebab ika masih kerja, so ada kekangan masa nak pegi pos tu. Bila Shaklee dah tolong, Alhamdulillah senang jela. :)

Doakan ika boleh pegi jauh dengan Shaklee ni tau. Aamiinn. So, kalau sesiapa yang nak tanya pasal produk Shaklee, boleh direct Whatsapp Ika okay. Lepasni, Ika akan update lebih banyak pasal produk apa yang ada dalam Shaklee tau. Stay tune ye sayangss..

Boleh follow Instagram ika : @chantiqbyshafika
Boleh add Facebook ika : Nor Shafika Md Amin
Whatsapp/Telegram : +6013-5947821

ID : 1241953
@chantiqbyshafika



No comments:

Post a Comment